Books

Brukar hinna bocka av en hel del böcker när jag är och reser, så fick ge mig ut på stan igår för att köpa några nya. Blev två böcker som jag borde ha läst för länge sedan, då dessa fått så otroligt fin kritik och bra betyg från många av mina vänner. ”Det handlar om dig”, Sandra Beijers bok, och ”Om att älska”, skriven av Michaela Forni. Kärleksberättelser båda två, baserade på deras egna erfarenheter. Brukar vanligtvis inte falla för dessa slags böcker, utan vanligtvis finner man mig med näsan i en obehaglig deckare. Dags för omväxling kanske.

11422732_10207037183956427_1988548393_n

Kommentera

