Hey

Sitter för tillfället och lyssnar på Hey Brother (men ärligt bästa låten) och väntar på att min fredagkväll ska dra igång! Idag hade vi skolavslutning, för ja, på EG räcker det inte med studenten. Denna gång samlades skolan i kyrkan, där vi avgångselever fick våra betyg och stipendier. Därefter åt jag och några vänner en härlig lunch på Riche, och sedan begav jag mig hemåt och påbörjade mig Frankrikepackning. Har fortfarande en hel del sommarkläder att gå igenom.

Måste erkänna att jag befinner mig i ett stadium där det känns helt okej att skolan är över. Är oftast otroligt dålig på avslut, men nu efter denna avslutning kände jag mig ändå lugn. Skönt att komma ifrån en hel del lärare och personer, och de som jag är närmast kommer jag självklart att behålla kontakten med. Dessutom är det väl lite upp till var och en att samla ihop alla saknade personer lite då och då. Got to go now. Puss!

10580609_10207017543105418_2020827456_n

Kommentera

