Studentpresent

I studentpresent av mina föräldrar har jag alltid vetat att jag skulle få pengar, vilka jag fick tillgång till för en månad sedan. Jag förväntade mig därför inget mer i present. Men på studentmorgonen vaknar jag med en NK-påse på sängen med ett paket från Hermès. Inuti låg ett armband, som mamma lyckats uppfatta att jag verkligen gillar. Otroligt förvånad och glad blev jag ! Från släkt och vänner fick jag en hel del prylar från Svenskt tenn (vilket jag blev såå glad för), och pengar. Kunde inte önskat mig något bättre!

11269709_10206918946560566_725885596_n

Kommentera

