Tomorrow

Är så jäkla nervös, stressad och förväntansfull inför imorrn. Klänningen, ballerinaskorna och mössorna ligger framme. 8.30 väntar champagnefrukost hos en kompis i parallellklassen, och klockan 10.00 ska vi befinna oss i skolan för fotografering. Därefter blir det lunch i skolan, utspring, flakåkning och mottagning. Otroligt. Händer detta? Ska jag ta studenten? Jag minns så väl när jag var yngre och såg alla flak åka runt vid karlaplansrondellen. Nu är det vår tur! Inge mer gymnasium. Inge mer fysik. Är så otroligt otroligt otroligt glad, samtidigt som jag är mer förvirrad än någonsin. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, får typ skrivkramp. Wish me good luck. Imorrn tänker jag ha det så jäkla kul. Vi hörs!

11328767_10206882029797670_1966494212_n

Kommentera

