Happy Easter!!

Glad Påsk på er alla! Inser nu att klockan inte alls är så mycket som jag trodde, 10.22 liksom. Eftersom att gardinerna i fönstret är så tunna så är det ljust i mitt rum redan vid kl. 7 på morgonen. Inte ultimat sovklimat. However, har suttit ute i solen i två timmar och lyssnat på podcasts. Vädret är riktigt härligt här nere i Småland, om man bortser från de enstaka moln som passerar. Dagens planer är att åka till mormor och äta påsklunch, men är tyvärr inte alls på humör för det. Tror jag stannar kvar här själv faktiskt. Min käke (som alltid varit överrörlig) har dessutom börjat hoppa ur led varje gång jag äter och pratar. Är så rädd att den ska låsa sig, så vågar inte öppna munnen. No candy for me.

IMG_5254

Kommentera

