Hej

Blir så frustrerad. Tänker varje dag att jag ska hinna göra ett inlägg och kolla till bloggen, men det blir lixom inte av. Det här med att ha en egen hemsida är verkligen något för mig. Jag tycker verkligen att det är så kul! Men jag blir så fruktansvärt arg på mig själv att jag inte hinner. När jag väl lyckas tajma in en stund vid datorn känner jag en sådan press att prestera och leva upp till det som förväntas av en bloggare, och då blir det bara fel. Funderar på att kanske byta bloggportal för att få en liten nystart. Vi får väl se. Just nu känns det här bara väldigt osammanhängande och krystat. Var väl det jag hade att säga.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Kommentera

