Lite rosa och lite sne

20140523-235358.jpg

 

Har kommit underfund med att jag är en person som älskar färger på kläder. Jag lägger ner mycket tid på mina val av kläder, då jag precis som många andra anser att kläderna till stor del speglar personligheten. Att känna sig bekväm i sina kläder är så viktigt enligt mig, och jag älskar känslan av att känna sig uppklädd. Det här är något som verkligen varierar från person till person. Hur som haver så letade jag igenom mammas garderob imorse i hopp om att hitta ett plagg som kunde matcha min fredagsfeeling. Det slutade med en chockrosa klänning. Perfekt.

Kommentera

