Mission: Blouses

IMG_0145

Blusar utgör en klar minoritet i min garderob, medan jag har way too many tshirts. Jag vet inte om det beror på att jag är extremt kräsen när det kommer till material, färg och modell, eller om anledningen är att jag helt enkelt tröttnat på dem, då jag använde blusar varje jäkla dag i mellan och högstadiet. Problemet med detta är att jag allt för ofta får klädbrist när jag ska iväg på middagar eller festliga events. Mitt mission är nu att samla på mig ett antal blusar innan sommaren (som för mig drar igång om 3 veckor). Två stycken har jag än så länge hittat. Den ena ser ni här ovan. Zara 299 kr.

Kommentera

