Kan du fysikens lagar?

20140330-172825.jpg

 

Jag borde egentligen plugga. Plugga fysik. Imorgon väntar den laborativa delen av Fysik 1, som vi hållit på med i nästan 2 år. Jag. Är. Så. Fruktansvärt. Nervös. Men samtidigt så jäkla bestämt och övertygad om att det kommer att gå skitbra. Kanske borde jag gå tillbaka till skrivbordet fysikboken. Istället sitter jag i fåtöljen och spanar ut över lägenheten. Eller föresten, jag hämtar fysikboken hit till den mjuka fåtöljen istället. Meet me half way, eller något sådant. Varför göra det värre än vad det redan är?

Kommentera

