A passion of mine

IMG_5789IMG_5794

 

En blandning av sol, sand, hav, storstad, shopping, lugn, hets och spänning är vad jag behöver i livet. Älskar solsemestrar något enormt, samtidigt som en visit till en storstad aldrig sitter fel. Har helt enkelt en gigantisk passion för att resa och upptäcka nya ställen och platser, som ständigt måste mättas. 2014 rivstartades 1 januari med Oman, och för ca. 3 veckor sedan var det ett kärt återbesök i favoritstaden New York. Vad händer näst? På kalender är även Frankrike inbokat, mer bestämt Nice, som ma famille et moi åker till under påsklovet. Frankrike har under mina snart 18 år blivit mitt andra hem, då jag varit där oräkneligt många gånger och varit med om så otroligt många minnen där. Längtar ihjäl mig. Sedan väntar även 7 veckor i Frankrike under sommarlovet.. Ja, ni förstår nog hur stor min kärlek till landet är.

2 thoughts on “A passion of mine

  1. Åh så härligt! Hälsa gärna på mig i Antibes! Bor precis vid busstationen😊det med turkosa fönsterluckor.
    Eller åk båt med oss en dag🚢
    KramGabi

Kommentera

