Perles de rose

20140206-110858.jpg

 

Jag är helt besatt av dofter. Det måste vara något jag fått från min mamma, då båda vi är helt beroende av goda dofter och parfymer. På morgonen innan skolan, och på kvällarna innan jag ska träffa vänner står jag alltid inne i badrummet och funderar över vilken parfym jag ska välja. Hua Hua, att man kan få en sådan beslutsångest över en egentligen så värdslig sak..

Självklart vill jag även att mina kläder när de ligger i garderoben ska lukta fräscht. Varje gång jag är i Frankrike brukar jag bunkra upp med massvis av olika doftpåsar som jag sedan placerar lite överallt bland mina kläder. På bilden ovan ser ni en utav mina favoriter med doft av ros. Tyvärr har doften nu nästan försvunnit helt och hållet.. Dock har jag nu köpt nya, helt underbara doftpåsar, från Zara Home som jag kan visa senare. Mums!

Kommentera

