Future

Skärmavbild 2014-02-05 kl. 18.48.53

 

Sitter just nu och funderar över bloggens framtid. Att blogga på här på chateauchic är något som jag verkligen tycker om att göra, och något som jag absolut vill fortsätta med. Jag har bestämt mig för att försöka att utveckla min hemsida på många olika vis. För det första håller jag nu på med att försöka flytta min blogg till en annan bloggportal. Som en vanlig bloggare på wordpress blir det väldigt svårt att sticka ut, då man blir väldigt begränsad. T.ex. finns inte så många designmallar, vilket har resulterat i att jag känner väldigt många med samma design som jag. Känns lite tråkigt att min blogg ser snarlik ut någon annans. Därför håller jag just nu på att arbeta med detta, allt för att göra Chateau Chic till en mer inspirerande och kreativ blogg.

Är det något speciellt ni som läsare tänker på eller har åsikter om angående bloggen? Kommentera – lite feed-back skadar aldrig.

Kommentera

