Slitet

Skärmavbild 2014-01-22 kl. 16.56.13

Fick några kommentarer under dagen från folk som tyckte att det såg väldigt kallt ut med hål i byxorna.. Det var väl egentligen min första tanke också när jag klev ut genom porten kl. 08.00 i morse på väg till skolan, men lite minusgrader hit eller dit klarar jag faktiskt av. Känns som att jag har ett otroligt stort lager inom mig med solenergi från Oman, så man får väl hoppas att detta lager inte tar slut försen i vår!

Till de slitna brallorna körde jag alltså min skjorta från Abercrombie (den enda skjortan jag har därifrån, och har under ca. 5 år gått och blivit lite härligt sliten den med) och en soft goat tröja över.

Kommentera

