A good feeling

IMG_6285

 

Idag var en bra dag. Jag har som för vana att på kvällen tänka igenom dagen som gått, och brukar då fundera över vilken dagens känsla har varit.. Jaa visst låter det flummigt? Lärde mig om detta under den Mentala Träningen som jag hade som kurs i 1:an. Idag var jag helt klart glad. Har tänkt på att det i bloggen kanske verkar som att jag är en galen lite energiknippe som alltid är glad utan några vidare problem. Men så är ju självklart inte fallet. Det är väl helt enkelt så att jag inte tycker om att skriva om perioder då man känner sig lite nere..? Känns tråkigt att ägna tid åt att skriva om det. Sen är det ju även så att ju mer man väljer att fokusera på det positiva i livet, desto positivare blir man. Självklart har man rätt att kunna få känna sig nere, ledsen och besviken .. för vem skulle man annars vara? Det jag menar är väl snarare att man måste lära sig att acceptera nederlag för att sedan kunna lyfta på huvudet igen, och gå vidare.

One thought on “A good feeling

Kommentera

