Just because it’s friday

a400e92af70a23c73f5c36804e49831d

 

Pheeww.. Den har veckan har haft en galet högt tempo. Känns som att jag just åkt i mål i ett racerlopp. Tankar kring veckan? Bra. Bara bra. Har bl.a. insett att jag måste börja plugga mer än vad jag redan gör. Om jag ska hänga med matten och fysiken måste jag börja plugga i dem ämnena även om det inte är inför ett prov. Jag sitter för det mesta under de lektionerna och chillar. Not good. 

Så vart jag ville komma med det här var att jag vill ha pommes nu. Det är jag värd. Och helst i en Hermèsbägare, bara för att låtsas vara lite exklusiv.

Kommentera

