Kan man ha för många väskor?

2b72539f3159f07901cc947cf715478e

 

Det går inte att förneka det – jag har väldigt många väskor. Dock gillar jag inte att säga att man har för många väskor. Föredrar istället att säga att man har en väska för varje tillfälle. Så egentligen är jag väl inte i så stort behov utav ännu ett tillskott i den samlingen. Ändå känner jag hur mycket jag ångrar att jag inte köpte denna väska från Zara när den precis kommit ut i butik. Minns mycket väl hur jag stod och fingrade på den, men bestämde mig för att vänta ett tag. Ett tag blev till år, och nu sitter jag här med en smula ångest. Den är så fruktansvärt fin, och för att inte tala om praktisk och rymlig!

Kommentera

