Jodhpur

1354723384-56520100

 

På vintern brukar jag för det mesta använda Uggs (den lägsta modellen) och Primeboots (bruna höga). Jag hade verkligen velat ha ett par Jodhpurs, för att ha ett annat bra par skor att byta av med. Riktigt praktiska och snygga. Hade alltid sådana när jag var lite yngre, så himla fint! När jag var inne på Marzio för si sådär en månad sedan så stod jag och kollade på ett par i beige mocka. Ojojoj vilka skönheter. Men när jag kollade i spegeln, så insåg jag att jag inte passade i dem.. någonting blev lite fel, eller så inbillade jag mig bara. Så jag gick hem för att tänka på det istället.  Dagens skotips!

Kommentera

