Vågigt och snyggt

IMG_0735IMG_0763IMG_0735

 

Jag har hittat det perfekta tillvägagångssättet att lyckas framhäva mina naturliga lockar på det bästa sättet. Jag plattade dessvärre mitt hår under större delen av ettan, vilket jag verkligen ångrar. Lystern och glansen i håret försvinner totalt, och det slits något otroligt. Men ibland så vaknar man upp med ett katastrofalt hår (ja, det händer ungefär varje dag). Har tyckt att det varit riktigt jobbigt, ja jag vet, i-landproblem big time, men det är så det är. Men nu har jag börjat acceptera lockarna (för de är så otroligt fina), vilket jag tycker att ni andra med samma hårtyp som jag också ska göra. We are blessed. Framhäv dem på bästa sättet. Använd t.ex. curl mousse, silicon droppar, hårspray, saltspray (dock sliter det en del på håret), och framförallt.. Dra inte i håret!! Tänkte göra ett inlägg lite senare om hur jag gör med mitt hår. En riktig magikur som fungerar.

2 thoughts on “Vågigt och snyggt

Kommentera

