Ånej..

IMG_1112

 

Tappade min hyfsat nya iPhone 5 i marken idag. Pang sa det. Hela skärmen var sprucken, och det låg små glasbitar ovanpå. Ånej. Nu är den inne på reparation, så jag får klara mig en vecka med Andous gamla iPhone 4s, som knappt fungerar. Jag har inte heller säkerhetskopiera mobilen, så mina bilder och edits som gjorts i mobilen är nu forever gone. Hittade en här som var sparad på datorn. Ja det blev ett deppigt inlägg. Precis som om någon har dött. Men jag antar att det är så nuförtiden. Neejj nu får jag ta och sluta, smile and be happy.

Kommentera

