Upp med handen om ni också gillar att baka

Skärmavbild 2013-08-31 kl. 19.40.25Skärmavbild 2013-08-31 kl. 19.43.31Skärmavbild 2013-08-31 kl. 19.42.55Skärmavbild 2013-08-31 kl. 19.41.15

 

Idag har jag varit så otroligt sugen på att baka, men eftersom att halva familjen inte är hemma så är vi inte så många som kan ta del av bakverken.. lite synd. Men imorgon hade jag tänkt slå till på stort. Jag vet inte vad det är med mig och bakning. Det fungerar som meditation på något sett. Underbart. Nu sitter jag alltså och klurar på vad jag ska göra imorgon. Ett alternativ är att göra mina cupcakes, men det är alltid roligare att prova något nytt. Well well, vi får se.

Kommentera

