Svar på kommentar

 

Hej, jag undrar vilken modell de svarta Nike trainers på tjejen med blå kjol är?
Jag skulle gärna vilja köpa dessa men hittar dom ej på Nike’s websida.
Tack på förhand.
Sara

Nike Flex Experience RN! 

Hej! Jag undrar var din fåtölj och din matta kommer ifrån som man kunde se i inlägget ”Mitt rum i bilder”? Både är superfina! Tack på förhand, kram

Fåtöljen kommer från Åhléns och mattan kommer från Ikea!

Jag undrar även var elementskyddet i samma inlägg kommer ifrån! Tack

Hmm.. det var nog byggarbetarnas lilla verk!

Kommentera

