Enkelt, vitt och högt i tak

Skärmavbild 2013-08-02 kl. 21.47.26

 

Så enkelt, men så fint! Stora tjocka gardiner, underbara blommor, och den härliga känslan av ett stort och mysigt rum.  Högt i tak värdesätter jag högt, hela rummet ser på så sett mycket större och luftigare ut. Älskar även stolen, letar efter en liknande till mitt rum, tror att jag kan vara en på spåren. Lade även märket till att bordet inte stod helt intryckt mot väggen, vilket var ett stort plus. Sånt’ här gillar jag!

2 thoughts on “Enkelt, vitt och högt i tak

  1. Hej! Jag undrar var din fåtölj och din matta kommer ifrån som man kunde se i inlägget ”Mitt rum i bilder”? Både är superfina! Tack på förhand, kram

Kommentera

