En vårdande trio

DSC_1805

 

Nu på sommaren blir jag, och säkert många av er andra, väldigt torr på kroppen. Som tur är har jag tre superbraprodukter som motverkar detta till hands! Propyless använder jag flera gånger om dag över hela kroppen, fungerar otroligt bra, sviker mig aldrig. Carmex är som många säkert vet ett mjukgörande läppbalsam. Alla borde äga ett sådant! Sist men inte minst har vi Salsyvase. Det är en otroligt effektiv uppmjukande kräm, som fungerar på t.ex. torra armbågar, i hårbotten och under fötterna. Jag använder den under fötterna varje dag, då just fötterna förstörs så otroligt mycket under sommaren när man går barfota, i flip-flops eller i espandriller. Jag smörjer in med två tjocka lager innan jag går och lägger mig, och vaknar då alltid med babylena fötter. Värt att testa! Allt finns att köpa på Apoteket till otroliga priser.

Kommentera

