Smart

Skärmavbild 2013-06-09 kl. 19.11.35

 

Förra året i Frankrike köpte jag en otroligt härlig parfym, med doft av liljekonvalj. Dock märkte jag när jag kom hem att själva flaskan inte var särskilt praktisk, då det inte fanns en spray, utan man fick istället försiktigt försiktigt fick tippa flaskan upp och ner mot handleden. Så nu, ett år senare, tog jag tag i detta och köpte mig en sprayflaska där jag hällde i parfymen. Eftersom att denna parfym inte är så starkt, inte inte doftar så mycket så vill jag kunna spruta den över hela mig om man säger så. Mycket mer praktiskt! Dock var ju den förra flaskan mycket sötare, men men. 55 kr från Åhléns.

DSC_0489

Kommentera

