Nu hörrni!

Skärmavbild 2013-05-29 kl. 20.53.25

 

Jajaja jag vet att jag inte bloggat på några dagar. Kemiprovet är nu över, och även historia.. Faktum är att allt är klart nu, och jag vänder blickarna mot sommaren. Om 16 dagar åker jag till Frankrike, där jag spenderar mina tre första veckor av sommarlovet. U-n-d-e-r-b-a-r-t. Efter allt slit och kämpande under ettan är det svårt att föreställa sig nästan 12 veckor utan stress eller krav. Att bara känna av friheten av att göra ingenting. Inga måsten, ingen stress och ingen press. Att inte behöva planera allt, utan bara ta det som det kommer.. Det är det som jag främst längtar efter – förutom sol och söta fruktdrinkar såklart!

Kommentera

