Bonjour, Happiness!

DSC_0445Skärmavbild 2013-05-23 kl. 14.58.23

 

Denna bok fick jag av mamma igår. Bara titeln ”Bonjour, Happiness” ger mig en sådan härlig känsla. Det är precis sådana här böcker som jag älskar att läsa, alltså där man bara kan läsa och läsa, utan att handlingen egentligen är så dödsviktig. Än så länge så har jag bara läst några få sidor, och jag älskar den redan. Kortfattat är den lite av en ”Parisian Chic” bok, om fransmännen och fransyskorna härliga liv, och hur de på sitt eget sätt finner lycka. Ja.. titta bara på omslaget. Vill man inte bara äta upp den?

Kommentera

