For breakfast

BKz4uOCCMAI5p6h.jpg-large

 

Grekisk yoghurt med färska jordgubbar – lika gott som jordgubbar och vaniljglass!

Så här började jag alltså min morgon idag. Har börjat ställa klockan en halvtimme tidigare nu förtiden, älskar att ha egentid på morgonen innan resten av familjen vaknar. Dessutom hinner jag ju slänga in ett inlägg på bloggen också… Ser så rysligt mycket fram emot helgen. På lördag har jag bjudit in lite vänner till en lunch hos mig mig på landet. Andra saker som står på schemat är kemiplugg (ja skolan är verkligen en never ending story). Kan inte förstå att nästa fredag tar treorna på EG studenten! Blir lite smått deprimerad av att tänka att jag har två år kvar, men jag antar att tiden kommer gå väldigt fort!

Ha en trevlig onsdag kära läsare!

Kommentera

