Oscar & Clothilde

100980

 

Denna väska ser jag dagligen min mamma bära runt på, och det suktar mig. Så fort hon köpt den markerade hon väldigt tydligt att den var hennes, och ingen annans. Nej inte riktigt, men på ett ungefär. Inte så svårt att förstå kanske, för jag vill också gå runt och bära på den här fina väskan nu på våren! Den är så simpel och enkel, inte alls som många andra väskor. Men det är väl lite det som är finnessen med det hela? Passar till näst intill allt, och ger en chic feeling. Jag ser framför mig hur jag spatserar fram längst Frankrikes små gator, plockar upp min fina Smythson plånbok och lägger ner en baguette, haha! Den kommer från Oscar och Clothilde (härligt märke förövrigt) och blir din för 315 kr.

Kommentera

