Jag och hårband..

På senaste tiden har jag börjat använda hårband och diadem. Jag måste säga att jag älskar det. Jag har för vana att alltid dra håret bakom örenon, för att sedan dra fram det igen.. och så håller det på hela dagen – vilket har lett till att mitt hår har slitits ut. Not good. Därför fick jag den briljanta idén att använda ett hårband så att jag slipper störas av håret. Jag skaffade mig snabbt min favorit, som tyvärr gick sönder. Men lugnt bara lugnt, jag har en hel låda med flera. Här är en av mina favoriter.

DSC_0424

One thought on “Jag och hårband..

Kommentera

