Le shopping 2

DSC02453DSC02454DSC02457DSC02458DSC02459DSC02461DSC02471DSC02462

 

Här kommer ännu mer shopping! Jag har länge levat ha en militärjacka, så när jag hittade denna från Strawberry var det ingen tvekan att jag skulle köpa den. Den andra jackan kommer från American Apparel och kommer bli ursnygg när det blir lite varmare utomhus. Jag lyckades även få med mig tre par byxor! De mörkblåa kommer från Century 21, och de ljusare (lägg märket till detaljerna i sidorna) kommer från American Eagle. De är rätt så korta i längden, precis som jag vill ha dem, och kommer bli så snygga med ett par ballerina, t.ex. de rosa som även de kommer från American Eagle. De militärfärgade byxorna kommer från Rag & Bone, köptes för kanonpris! Shortsen är från Topshop, och resten av skorna är ifrån Century 21. Riktigt bra tillskott till garderoben 🙂

Kommentera

