I’M BACK

Hejjjj bloggen och alla bloggläsaree. Jag är ledsen för mitt lilla avbrott från bloggandet. Men efter lite kommentarer på Instagram och på bloggen så har jag bestämt mig för att börja med bloggandet igen. Saknar det lite hehe. Känner att jag har fått tillbaka min inspiration som försvann lite i samband med att sommaren började gå mot sitt slut. Men jag kände att jag inte riktigt orkade i och med att jag skulle börja ny skola och allt, jag ville hellre lägga fokus på det. Men jag är huuurr nöjd som hellst med valet av skola och inriktning, (EG, Na/Na). Såå nu tänkte jag visa för er i bilder vad jag har haft för mig de här senaste veckorna!

Gått lite trevliga promenade med min doggiee

 

Ätit urmysig frukost på Tösse med Emelie ❤

 

Fikat lite för många gånger på Espresso House..

 

Bakat scones

 

Köpt macarones från Ladurée

 

Och sett likadan ut som Vigdis. Där har ni dagens val förresten!

 

 

Kommentera

