Breakfast

Nej, självklart får jag inte pannkakor serverade till frukost, även om jag skulle vilja det (som jag skrev i ett inlägg för någon dag sedan). Jag är verkligen ingen frukost människa, och tanken att äta en limpa en tidig och kall vardagsmorgon är otroligt motbjudande. Nej usch. Jag brukar istället äta bär eller frukt till frukost. Oftast hallon, blåbär eller mango, som jag ibland äter med mjölk. Och till det en kopp te! För även om man verkligen inte är hungrig på morgonen så behöver man trots allt något att äta..

Okej, lite mer bär än så!

Kommentera

