Accessoarer

När jag klär på mig, försöker jag att alltid bära något som står ut lite. Jag äger många basplagg, säkert 10 helt vanliga vita tshirts, och många många jeans, och ja, man kan väl säga att det är väl använda plagg. Men för att klä upp denna lite halvtråkiga outfit använder jag mig utav accessoarer. Det kan vara allt från snygga armband, halsband, örhängen, skärp med roliga färger eller nitar, ett par coola bågar , till en chic väska, ett par söta skor, eller en liten fräsch håruppsättning. Hett tips!! men se till så att det inte blir för mycket.. 

tänk att så lite kan göra så mycket..!

4 thoughts on “Accessoarer

  1. Snyggt! Väldigt fina bilder Vendela, kul att du har startat en blogg igen. Kan inte du ha en frågestund så man får veta lite mer om dig, skulle vara kul 🙂

Kommentera

